Nu är det sovdags för min del! Satt och lä...

Nu är det sovdags för min del! Satt och läste på internet hur effektivt det är att gå ut och gå. Tydligen så hjälper det inte om man vill gå ner i vikt? Undrar verkligen om detta stämmer..känns inte så. För när jag är ute och går så kan det rinna floder av svett och jag har svårt att prata för jag är så andfådd. Som ni förstår då så går jag väldigt fort. Det vore ju konstigt om inte det tog något? Det kan ju inte vara så att jag går ut i onödan utan att det hjälper något.. Men vad ska jag annars göra då? Lite svårt när jag har wilma på heltid. Funderar på att göra en diet som är i fjorton dagar för att liksom få fart på de hela. Sen efter den så kör man på som vanligt med nyttig mat och promenader. Men vad tror ni, det kan väl inte vara så att raska promenader inte tar något alls?


Kommentarer
Postat av: Madde

Men du har ju gått ner jätte många kilon, och du har ju vart ute och gått raska promenader och tränat och ätit bra och rätt mat. Jag tror absolut att det hjälper. Vet flera som har gått ner i vikt och dom har ätit bra och rätt och gått raska promenader. Men jag vet inte, men jag tror att man går ner i vikt i alla fall :-)

2011-01-13 @ 06:17:21
URL: http://mamim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback