Jag kämpar!

Som jag kämpar med dieten alltså! Kvällar är jobbigast för då sitter man och tänker och det är oftast då man brukar äta något (iaf jag). Men jag är nu klar med dag 3. Imorgon är det bara 9 dagar kvar. 9 dagar är inte mycket alls. Folk har redan sagt till mig att jag blivit smalare, det peppar mig verkligen!

Imorgon är det iaf dags för öppna förskolan. Ska bli kul att Wilma ska få leka lite med andra barn, hon behöver det. Har faktiskt köpt en ny vagn idag, hah! Den andra gick sönder väldigt mycket. Så köpte en begagnad för 800 kr. Känns underbart. Så nu kommer Wilmas och mina promenad gå mycket lättare ;)

Ska sova nu och sen kämpa vidare. 9 dagar kvar, I'm a fighter.


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad roligt att köpa ny vagn. Visst man behöver inte köpa en ny vagn om den man har inte är sönder. Men Ebbas håller på att braka ihop, men jag litar inte på blocket eller nåt. När vi köpte vagn åt Ebba då jag väntade henne så åkte vi och köpte en vagn, för 700 kr eller nåt sånt. När vi kom hem så tog vi upp den i lägenheten, sen flyttade vi. Och när vi hade ställt den i sovrummet så upptäckte vi att den var sönder, och man fick ABSOLUT inte köra ett barn i vagnen. Så himla tråkigt. Så en eller två veckor innan Ebba kom så fick jag en likadan vagn av min lärare men då fick vi med åkpåse och allt sånt. Det var våran räddning. Har svårt för blocket efter det.



Hoppas allt är bra med er! Kram

2011-01-18 @ 06:51:29
URL: http://mamim.blogg.se/
Postat av: Fia

Vad för vagn?? Bild??

Jag är själv ute efte en ny vagn?

2011-01-18 @ 11:48:49
Postat av: Elin [Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen]

Det är en flicka :D Men läkaren ville inte ge ett definitivt svar för hon kunde inte se ordentligt men vad hon såg så såg det ut som en flicka :) Men det är ju tur att mina ögon är tränade för att se just könet på bebisen då jag såg att det var en flicka ;D

2011-01-18 @ 12:39:39
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback