:)

Fick en fråga som jag svarar på här :)

Känns lite sisådär den där sk dieten. Tänk på att du ska ha kraft och ork att ta hand om både dig själv OCH Wilma!

- Visst blir man trött och slut, men i tre månaders tid ungefär så tränade jag varje dag och åt nästan inget. Ändå klarade jag av både mig & Wilma utan problem. Så dehär är ingen match för mig just nu eftersom jag inte kommer ta några promenader under dieten :) Men jag förstår ändå hur du tänker, för jag tvekade ibörjan. Men nu tänker jag bara köra järnet! Skulle jag märka att Wilma kom i kläm så skulle jag sluta omedelbart :) 

Kommentarer
Postat av: N

Ja, jag tror att du känner dig själv bäst, och det låter bra att du undviker promenader!



Lycka Till!



(Jag hade kunnat tänka mig testa den jag med, men jag tror helt ärligt INTE att jag kommer orka med sonen då plus att jag ska börja jobba 2 dagar i veckan snart och där behövs energi i massor. =))

2011-01-15 @ 19:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback