Årslista 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte att jag hade några förra året. Men i år har jag och det ska hållas :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Inget tyvärr! Sverige hela året =)
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Yes
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 27 mars! När min lilla älskling kom till världen.
8. Vad var din största framgång 2010? Blivit mamma och klarar av det bra :)
9. Största misstaget? Hm, tror inte det finns så många sånna.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk har jag varit
11. Bästa köpet? Alla Wilmas saker :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder till Wilma antar jag
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Wilma, alltid Wilma!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Hm, svårt :) Finns nog en hel del.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit
18. Hur tillbringade du julen? Men familj och släkt! : ) Wilmas första jul, mysigt var de.
19. Blev du kär i år? Nej :)
20. Favoritprogram på TV? Har inget faktiskt.
21. Bästa boken du läste i år? Haha, ledsen att säga de. Men jag har inte läst en hel bok tror jag i år
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar :)
25. Något du önskade dig men inte fick? Kommer inte ihåg
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var hemma med familj och Wilma och käkade tårta osv.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Klart det finns
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Mysbyxor
29. Vad fick dig att må bra? Wilma!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Vet faktiskt inte
31. Vem saknade du? Vännerna som bara försvann ?
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla nya mammor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback