Ännu en skön dag!

Wilma vaknade 7 imorse, jag älskar verkligen tidiga mornar! Man missar så mycket av dagen annars. Så vi har varit på öppna förskolan hela förmiddagen. Wilma älskar det verkligen! Just nu ligger lilltösen & sover. Jag har diskat, gjort rent i kattlådan och städat. Nu håller jag på med min lunch (en morot och två ägg). Kroppen börjar bli van vid att äta rätt så lite så jag klarar mig nuförtiden riktigt bra! Ikväll ska jag iaf få äta en halv kyckling ;)

Ska väl gå och äta nu och sen blir det stan en stund med Josefin för att fördriva lite tid =)

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Det är superbra att öppna finns vi går på sörby mån och ons också. Det känns så bra att träffa människor och att Colin får massor med nya kompisar.

2011-01-20 @ 17:12:49
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: mormor

Kul att mormor provar huvudbonader på Wilma!!

Hoppas att din bantningskur snart är klar!!

Vi är ju lite oroliga!!

Puss o kram till världens goaste tjejer11

momsi o H.

2011-01-20 @ 19:17:17
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Tack du ^^ alla säger så olika :P

2011-01-20 @ 20:30:40
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback