4 steg!

Idag tog Wilma 4 steg, det börjar närma sig. Det tar inte lång tid innan min lilla bebis kan gå. Helt sjukt verkligen, de går så otroligt snabbt! Vi var på bvc idag också och lillan (storan) vägde 10 kilo och var 76 cm lång. Mammas stora tjej! Och om två dagar så blir hon 10 månader. Årsdagen närmar sig också, vart tar tiden vägen?

Annars har vi varit hos Rosanna hela förmiddagen. Både Wilma och Mollan var jätte trötta men vägrade sova, envisa flickor. Men nu sover Wilma och jag har precis tagit ett varmt bad. Fryser väldigt mycket under dieten och de ända som får upp värmen igen är att bada. Så det gör jag ungefär två gånger om dagen :) Men nu är jag på dag 11 och det är så lite kvar nu. Två dagar :)

Rosanna lyckades även fånga på bild när Wilma gick. Återkommer senare med bilder! =)

Kommentarer
Postat av: Madde

Visst är det roligt när dom börjar gå? :-)

Det ser så gulligt ut när dom går, tänk att dom kan gå fast dom är små :P hihi! JA 1-års dagen börja närma sig för Ebba också. Jag har inte börjat med någonting alls. Några presenter bara. Hon fyller ju år om lite mer än två veckor kvar, kanske ska börja nu då :P hihi

2011-01-26 @ 12:25:34
URL: http://mamim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback