Då var de gjort..

Har haft en fartfylld dag idag som vanligt..cyklade till bror imorse och sen direkt därifrån till stan med Josefin. :) Efter de så bjöd jag Johan på mat, kyckling, potatis, kantarellsås & kokta morötter. & Efter de drog vi hem till danne & sandra så gjorde dom kantarellstuvning, dock så åt jag inte de. Åt glass istället ;)

nu på kvällen har jag framkallat en masssa bilder! Blev runt 400 st så det blir bra. Ska försöka få lite ordning på hemmet nu, söka nytt möbelbidrag så man får lite möbler som man trivs med & sen få upp lite nya lampor och tavlor. Måste ta tag i de nu för jag trivs inte när de ser ut såhär...

annars är allt bra och skolan bara närmar sig med stormsteg.. känns nervöst men också skönt.



Morbror Daniel & Wilma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback