Söta söta bebis!

Idag har vi först varit nere på stan och handlat till lilla bebisen. Wilma fick mössa och vantar också, kunde inte låta bli! Köpte lite saker till mig själv också. Sen gick vi hem, tog en powernap på ca 2 timmar (!).

Middagsdags och sen åkte vi till Rosanna för att titta på bebisen. Hon sov hela tiden, men hon var så söt! Jag är läskigt sugen på en till bebis. Men jag får lov att vänta tills skolan är klar iaf, eller? ;)



Wilmas nya mössa och vantar :)



Jag och Wilmis idag :)

Kommentarer
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Vart har du köpt den där tröjan? :D alltså den du har på dig :P

2010-09-14 @ 21:25:07
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Elin [Mamma till Theo och ängeln Meja]

Nja så stark är jag faktiskt inte.. Inte vad jag själv tycker då jag vissa dagar mår så dåligt och bara gråter och inte orkar med ett skit :( Men jag vet att jag kommer alltid ha sådana dagar och det är bara att försöka kämpa sig igenom dom.



Hehe okej ;) Jag är också bebissugen så det skriker om det, men efter att ha varit gravid i 2 år på raken så vill jag vänta :) Sen tror jag inte att jag skulle klara en till graviditet psykiskt än heller.. Jag hade det inte lätt när jag väntade Theo och alla jävla läkare uppe på förlossningen skulle jag kunna skjuta -.-

2010-09-14 @ 23:32:03
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Åh tackar, vare länge sen du köpte den där ? :P



Yes det var glass ;) skickar lite

2010-09-15 @ 12:35:58
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback