Lördagsmys också!

Oj vilken dag! Eller ja, det hände något hemskt idag. Mitt simkort slutade fungera till telefonen, roligt? Nej! Jag har typ inga kontakter kvar på telefonen nu. Har en ny mobil och nytt kort. Så om ni undrar varför jag inte svarar osv så har jag nytt nummer och jag har inte era nummer! Så skicka gärna på facebook.

Annars har vi bara varit hos mami idag.
Ätit middag där och så, käkat lite godis på kvällen och kikat film. Ja, ni läste rätt, godis var de ja ;) Men nu är jag riktigt äcklad av de istället! Sen var jag och mamma ute på en långpromenad också. Skönt skönt :) Är riktigt trött nu, så jag ska bara plocka undan lite och sen blir det sova faktiskt! Godnatt mer er! :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag trodde heller aldrig att jag skulle orka en abort, men det gjorde jag och det är jag stolt över att jag orkade :-) Det är ingen dans på röda rosor precis, men jag mår jätte bra. Jag tänker framåt, ja tänker inte på det längre för då blir man bara ledsen.



Jag ville absolut inte ha det här barnet och då fanns det bara en utväg. Jag vill också gå klart skolan, och jag har precis börjat skolan igen och det känns toppen. Och nu känns det ännu bättre eftersom jag inte är gravid längre :-)



Kram

2010-09-05 @ 08:03:13
URL: http://mamim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback