Jag har lyckats!

Äntligen har jag lyckats med de som alla föräldrar drömmer om! Wilma somnar jämt sjäv i sin säng. Jag ger henne flaskan, hon äter och sen i med nappen. Så ligger hon där och rullar runt max 20 minuter och sen somnar hon själv. Så glad är jag för de ska ni veta! :D

Dock så har hon väldigt svårt att sova på andra platser.
Hon vill helt enkelt sova i sin säng och somna själv, sover hon i vagnen så sover hon väldigt oroligt. Mammas säng går ju såklart bra ;) Men helst av allt så vill hon ju sova i sin egna, det vill väl alla barn egentligen. Därför försöker jag med att vara hemma när hon vilar på dagarna för då vet jag att hon sover ut och har det bra :)

Svarar på kommentarer imorgon, orkar inte just nu. Är så trött! :)


Kommentarer
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Skönt att hon sover i sin säng själv :) hihi..



Det har Kevin gjort enda sen han var runt 3 månader eller nåt, första tiden sov han mellan oss men så var det så trångt att ha honom där eftersom han sover som jag inte vet vad xD haha..så tillslut så gick det inte ha hoonm där längre så vare bara att flytta på honom.

Efteråt har vi testat 1 gång när han var sjuk att sova brevid oss men det gick inte heller, haha..han sov huller om buller då med xD



Det är ju så ootroligt mysigt tkr vi när han kunde sova mellan oss men ja någon gång så växer dom upp också :P

2010-09-07 @ 23:24:45
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Madde

vad duktig hon är. Ebba somnade typ för första gången själv i sin säng igår. Men Ebba kan inte hålla i flaskan själv, eller kan kan hon men hon är så jäkla lat så hon gör det inte :-D Wilma är duktig hon :-d Du har verkligen lyckats :-D

2010-09-08 @ 10:11:25
URL: http://mamim.blogg.se/
Postat av: mormor

Tänk va bra att hon somnar i sin egen säng.

Köp dig ett träningskort!!!

Kramar från Momsi o H.

2010-09-08 @ 18:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback