Jag har längtat efter att skriva detta..

det har jag verkligen, jag har längtat. Tänkte nu meddela er att 2 kilo till är borta, det var längtat efter att skriva är nu att 40 kilo är borta sen jag fick Wilma. Jag gick upp 24 kilo med Wilma, alltså har jag tappat 16 kilo extra. Men som sagt så är jag inte klar. Jag har kommit en lång bit påvägen men jag har en lång bit kvar också..

Men nu börjar jag bli taggad på detta! Dock så har jag blivit förkyld så ingen träning idag. Tänker inte utsätta kroppen för belastning när den inte klarar av det..

Kommentarer
Postat av: mami

gud vad du har bra karaktär!önskar du kunde dela med dej lite...gattis! kram moderfara

2010-09-30 @ 18:16:12
Postat av: Lee

Vad duktig du är :D

2010-09-30 @ 21:44:39
URL: http://mammalee.blogg.se/
Postat av: Tess

Du är så duktig gumman! Jag sa ju när vi sågs i måndags att du har blivit jätte liten! :D Du är så jävla duktigt! <3

2010-10-01 @ 09:25:48
URL: http://tessgustafsson.blogg.se/
Postat av: Mormor

Du är så duktig och kämpar med vikten, men kom

ihåg att ta det lugnt. Du har ju karatär som heter duga. Gå inte för snabbt fram !! Kom ihåg att även njuta av den viktminskning du har gjort!!

Puss o kram till dig o Wilma som vi älskar så mycket.

momsi o H.

2010-10-01 @ 18:44:00
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Grattis då och lycka till :D Fortsätter du i den här takten så är det ju gjort på nolltid! ;) Håller tummarna för dig! :D

2010-10-01 @ 22:20:03
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback