Ibland är det slitit...

Ibland är det lite jobbigt ;) haha. Har ju inte sovit mycket alls sen jag var ut, tror kanske 8 timmar om jag lägger ihop allt sen i fredags. Inte konstigt att man är trött! Därför ska jag alldeles strax krypa ner vid min sovande älskade lilla bebis :)

Imorgon ska vi till soc först och lämna in papper. Sen hoppas jag verkligen att Nellie är vaken så jag får träffa henne :D Skulle vara jävligt roligt! Nu ska jag plocka upp lite här hemma och sen sova! Ni anar inte hur skont det ska bli..


Kommentarer
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

Svar:

Hehe..jag gör inget åt det, jag går bara ner i vikt av mig själv :) höhö..

Aaah..ja mitt skinn hänger som bara utav fan :P haha..

2010-09-26 @ 21:21:29
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback