Förlåt..

Förlåt för dålig uppdatering och inga svar på era kommentarer. Jag är verkligen helt slut, hoppas ni förstår mig! :) Idag har jag underhållt Wilma, såklart så har hon ju sovit på dagen. För annars skulle hon inte klara dagen, men jag har lekt med henne nästan hela tiden, badat henne, hon har hoppat i hoppgungan osv.
Så jag hoppas denna natt kan bli bättre :)

Jag är fruktansvärt trött fortfarande. Jag ska göra lite pommes nu och steka kycklingfilé och slänga mig ner framför tven och kolla på idol! Sen blir det läggdags för mig :) Håll nu tummarna på att jag får sova inatt! Kram på er.



Tog bilden från Hanna på facebook. De var igår när jag och Wilma var och hälsade på i skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback