Bjuden på middag!

Har haft de lyxigt dom här dagarna! Igår blev jag bjuden på tacos hemma hos brorsan och idag stuvade makaroner och köttbullar hos mami. Lyx va?

Idag på stan så köpte jag 10 par nya strumpor till mig själv, haha. Det behövdes, svarta och vita. Det är sånt som går åt! Sen hittade jag inte nå mer, men det gjorde Tess :)

Wilma har redan somnat för natten, underbart skönt. Jag har precis diskat upp allt så jag har det gjort och nu sitter jag här bara och har tråkigt, haha. Det blir så när lillan sover, vad ska jag göra då liksom?

Imorgon har jag ialf tvättstugan mellan 13-16. Den jobbigaste tiden tog jag också, mitt på dagen haha. Men har jag tur så är tvättstugan ledig innan också :) Dessutom så brukar allt vara klart inom två timmar.

Ska väl försöka komma på något jag kan göra nu medans hon sover, kram på er!


Kommentarer
Postat av: Madde

SVAR:



Ja, haha du får vänta och se :-) Och då får du gärna kommentera :-D haha! Men det brukar du ju göra :-D



Wilma har blivit så stor. Vilken storlek har hon nu? :-)

2010-09-01 @ 21:35:52
URL: http://mamim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback