38 kilo borta!

Nu känner jag mig duktig! En timmes trampning på trampmaskinen är avklarad. Har även gått på en långpromenad och tog en promenad ner till stan imorse. Så inte konstigt att jag är trött nu. Vi har även hälsat på Nellie! Sjukt trevligt och länge sen dessutom (: Blir fler gånger!

Imorgon väntas tvättstugan klockan 10.
Jag har fruktansvärt mycket tvätt, kommer få köra 6 maskiner iaf. Tre stora ikea kassar är fulla. Men lika bra att få det gjort. Och medans jag tvättar så passar jag på att storstäda så jag får allt i ett liksom. På onsdag börjar mammagruppen igen också, ska bli så roligt att träffa alla igen :)

Vägde mig också hemma hos mami idag. Mycket bra resultat, 2 kilo down. Sammanlagt nu sen jag fick Wilma så har jag tappat 38 kilo :) Jag har fortfarande en bit kvar, men det är inga problem. Jag klarar de men lite peppning av folk!

Nu ska jag krypa ner nyduschad i rena lakan, myspys!


Kommentarer
Postat av: mamma

gud vad du är duktig! Jag har nog fått nåra kilon av dej....(;

2010-09-28 @ 08:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback