Trött tjej!

Igår höll jag verkligen igång hela hela dagen. Började tvätta tidigt, tränade, storstädade hela lägenheten, ut med sopor, bädda rent i sängarna osv. Började klockan 9 och var klar vid 4 (!). Då kan ni ju tänka er hur jag slet. Och Wilma är ju så himla rädd för dammsugaren också, sjukt!

Käkade tacos på kvällen hos bror och Sandra. Gott var det! Somnade strax före 10 igår, sjukt skönt! Dock så vaknade ju Wilma kanske 5-6 gånger inatt så man är ju aldrig riktigt mätt på sömnen. Kände mig utvilad när jag vaknade men börjar bli trött igen nu. Har iaf tränat och fixat nu. Snart ska vi ta en promenad ner på stan och gå där en sväng med Josefin :)

Och ikväll ska jag laga ordentlig mat! Kycklingfilé, stekt lök och massa broccoli :) Men nu ska Wilma ha mat och ny blöja. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: mormor

Hej!

H. och jag är så stolta över dig!!!!

Vilken otrolig skillnad! Tänk 42 kg.

Du är en toppentjej och så fin mamma till Wilma.

Sköt om er!!!

Kramar till er båda från Momsi o H.

2010-10-25 @ 17:58:09
Postat av: Sara

Det är ett svårt beslut, och det är ingenitng som är enkelt att genomgå. Man ångrar sig väldigt mycket, men vet man att det är rätt beslut så är det rätt. Jag & min pojkvän som varit tillsammans i 13 månader, vi kände oss inte riktigt redo. Eller, han kände sig inte redo, men det är någonting man får ta , slarvar man så slarvar, och då får man stå för konsikvenserna. jag tycker att du gjorde rätt beslut, förstår inte hur vissa kan sitta och skriva från internet som jag sätt på flera bloggar, att man förstörs sitt liv, och att man kommer göra ungen till en knarkare och förstöra ungen, och att det är synd om ungen. det betyder ju bara att dom inte själva är redo, att dom aldrig skulle klara av ett sånt stort steg i livet. blir så jäkla trött på vissa människor. fan va jag har skrivit på nu. Jag tycker du gjorde ett jävligt bra beslut och det ska du vara stolt över, för du har en jävligt söt dotter! och du verkar klara allting mycket bra!

PUSS!

2010-10-25 @ 20:16:59
URL: http://alisonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback