Stan med Josefin!

Var ju på stan som sagt idag med Josefin mfl. Hittade ett par nya skor, snygga! Dock 400 kr fattigare, men de var de värt. Piercingen som jag skulle köpa, tror ni jag köpte den? Nej, jag vågade inte. Bestämde mig istället för att gå dit när jag får mer pengar och göra de hos en riktig och inte själv.

Ikväll blir det tidigt iaf, jag är tröttis! Imorgon väntas träning på morgonen och sen vet jag inte, skulle vilja åka och kika på en ny vinteroverall till Wilma. Ska fråga om mami vill hänka sen :) Har inte så mkt mer att skriva faktiskt. Njuter bara av livet just nu =) Hihi.



Vann förresten lösnaglar med spindelnät till halloween på tradera, de ni ;) Längtar dit kan ja säga!

Kommentarer
Postat av: olivia

EMELIE! jag har följt din blogg länge nu. Jag fick precis ett wake up call med hur mycket jag gått upp i vikt. Hur gör du när du går ner så mycket i vikt? Vad äter du? Hur ofta och hur mycket? Vad gör du när du blir sugen på något eller hungrig? I need help! :(

2010-10-20 @ 22:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback