Sömnlös natt..

Det har inte blivit många sovtimmar inatt, skulle tro ca 3 st. Jag kunde inte sova! Hade feber (måste ha haft det), jag frös som en jävla kossa och jag var skit varm. Vid 3-4 tiden så somnade jag äntligen och halv 7 var det godmorgon igen. Jippi, not.

Så vi ska snart gå och sova igen faktiskt.
Wilma brukar bara sova en timme såhär, men det är ju bättre än inget, right? Sen ska vi sätta fart i tvättstugan, sen ska vi hinna med en promenad ute idag också. Jaja, dedär löser sig såklart! Nu ska jag gosa bebis =) Just det, glömde säga att idag blir vi kattvakt också till Daniel och Sandras misse. Vi får se hur det går ;)



Min fina tjej! Jag har sån tur som har dig. Jag ser fram emot att få leva hela mitt liv med dig och få se dig växa upp. Min kärlek till dig är obeskrivlig!

Kommentarer
Postat av: momsi

Nu strulade det igen!Gör ett fösök till!



Ni är ju jättefina alla 3!

Hoppas du får sova gott i natt och

att det går bra med katten!

Kramar till er alla 3 från

Momsi o H.

2010-10-11 @ 17:56:57
URL: http:// mormor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback