Små ändringar..

Har nu bestämt mig för att ändra träningen. Tänker stå en halvtimme på morgonen och en halvtimme på kvällen. Jag tror det kommer bli mycket enklare! Dock så kommer det ju bli två duschar per dag men det får jag ta..

Annars så har ju William varit på kalas idag. Jag har varit väldigt seg idag måste jag säga. Men när jag tränat klart så känner jag mig genast piggare, det är skönt. Vi tar en promenad till ica maxi efter middagen för William ville kolla på leksaker. :) Då har vi något att göra.


William & jag för längelänge sen =)

Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

hej.

hittade din blogg nu och jag undrar om du har två barn eller ett ? :) för i headen står det ju bara om wilma men i inläggen så kommer en william in oxå :)



ha en bra dag.

2010-10-09 @ 15:49:20
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

hihi nu såg jag att du va barnvakt åt din bror :D

hehe

2010-10-09 @ 15:52:02
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback