Sjukt!

Heeelt sjukt vad fort tiden går! Har inte hunnit med denna dag heller, tyckte nyss att jag vaknade. Har hunnit med en träning idag, dusch och sen tog vi en promenad ner till stan för att träffa Rebecca. Men vi var bara kvar någon timme för Wilma var så sur.

Ikväll ska vi äta tacos hemma hos mamma, gott! Har saknat tacos kan jag säga. Sen vet jag inte om vi kollar på idol där eller om vi går hem. För Wilma brukar ju somna vid 7. Vi får se helt enkelt. Jag har iaf hittat en vinterjacka nu, tror de blir en grön faktiskt. Är sugen på en svart men det fanns inte, men älskade modellen på den gröna så jag ska fundera.

Nu ska jag & Wilma snart gå och vila någon timme innan vi drar vidare :) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: momsi

Köp den gröna vinterjackan!!

Det är bäst med en modell som man gillar

bättre än att endast välja en färg man vill ha.

Puss på er båda!!

Momsi o H.

2010-10-22 @ 18:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback