Promenad.

Idag valde jag att gå på promenad istället för att trampa, iaf nu på morgonen. Jag var hemskt trött när jag vaknade så när Wilma somnade om mellan 10-11 så somnade jag också. Efter de så tog vi oss en promenad ner på stan, William fick en cheeseburgare och jag köpte en smoothie. Mitt var ju nyttigt iaf ;)

Vi gick förbi mig påvägen hem för jag behövde hämta lite saker, saknar mitt hem!
Ska bli skönt sen att komma hem till mina saker :) Sen gick vi och handlade och nu har jag lagt Wilma i sängen så hoppas jag att hon somnar snart.

Resten av dagen spenderar vi nog bara hemma. Kanske går en sväng med Wilma & William till en lekpark så William får leka av sig lite. Han ville de så vi får väl ta och göra det tycker jag. Men det är ju söndag, alltid tråkigt. Imorgon väntas tvättstugan och det ser jag ju inte fram emot direkt. Men det behövs mer än någonsin :)



Jag ser ju helt störd ut, vet inte vad jag gör med huvet. Haha, men där är vi påväg ut :)


Det finaste jag har är min Wilma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback