Löördag!

Börjar väl inlägget såklart med att säga att dagen redan har gått sjukt fort. Klockan 9 vaknade Wilma. Men hon har vaknat ungefär varje timme inatt och jag förstår inte varför. Det är riktigt jobbigt. Kommer dö om jag inte får sova ordentligt snart, så är det. Det är illa när man tycker det är hur skönt som helst att få sova 2 timmar i sträck, men det händer inte ofta längre.

Just nu väntar jag på att mamma ska ringa också ska vi gå dit. Måste handla påvägen också. Ikväll kommer Josefin hit, jag ska käka thaimat och hon kebab. hah! Men nu ska jag iaf försöka trötta ut Wilma så att jag kan få sova lite :) Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad jobbigt att hon vaknar så ofta :/ Kan det inte vara tänder på gång då?

2010-10-23 @ 18:09:29
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback