I need you now

Har haft en låt på repeat här större delen av dagen. Tröttnar aldrig aldrig.. Vilade en sväng imorse eftersom jag mått så jävla illa inatt. Sen blev det promenad ner till stan för att lämna in papper. Promenerade hem tillsammans med Josefin, Wilma fick gunga lite också. När vi kom hem så somnade Wilma och jag började med denna barnmat igen. Från 3 till 6 höll jag på. Nu är allt i frysen iaf, men disken finns kvar.

Skulle behöva lägga mig och dö i några dygn känner jag. Det har blivit för mycket senaste dagarna, men så är det. har ju Wilma så har inte så mycket till val än att hålla ut. Imorgon är det tvättstuga på morgonen, har sjukt mycket tvätt trots att jag tvättade för 4 dagar sen. På kvällen blir det iaf tacomys med Josefin & idol! Hoppas Wilma är snäll.




Ute idag :)



barnmaten när den var klar :) uppdelad i portioner och märkt så man vet vad de är för mat i

Kommentarer
Postat av: mormor

Vi är fulla av beundran att du fixar med egen barnmat till Wilma. Du är en fantastisk tjej!!

Va tråkigt att du har varit/är magsjuk, stackars dig!

Har jobbar mycket så har ej kollat på ett par dar

så ett jättestort GRATTIS i efterskott på Wilmas 7 mån.dag

Puss o kram till er båda!!

Momsi o H.

2010-10-28 @ 22:23:36
Postat av: Madde

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen!!!

DU ÄR EN TOPPEN BRA MAMMA, du inspirerar mig verkligen. Wilma har världens bästa mamma, du är nog världens bästa mamma. Alla, eller dom flesta tycker ju att en ungmamma inte kan ta hand om sitt barn, men då tycker jag att dom ska läsa din blogg, för du är en kanon mamma!



Puss&kram, och hoppas allt är bra med er =)

2010-10-29 @ 10:18:20
URL: http://mamim.blogg.se/
Postat av: jessika

kan bara hålla med, du är så sjukt bra mamma :) att du klarar av alla jobbiga nätter helt sj och ändå inte går och dränker dej är ju bara så starkt :) kraaaam på dej och din lilla wilmis :)

2010-10-30 @ 20:53:12
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback