helt genomsur

Genomsur var ordet ja, träningen klar och jag sitter på golvet med datorn i en pöl av svett. Jag trivs, haha. Men snart ska jag duscha. Så otroligt skönt att ha tränat på morgonen faktiskt. Jag tränade inte igårvkäll för jag skulle kolla om jag kunde somna lättare då, det gjorde jag! Så det blir ingen mer träning på kvällarna.

Annars så är det sista dagen som kattvakt och barnvakt, dock så kommer Gaston senare också. Men ni kan inte fatta hur mycket jag längtar hem, jag vill bara ligga i min soffa, min säng, duscha i min dusch osv. Längtar! Men mest av allt så vill jag ha lördag! ;)

Imorgon ska jag hämta ut ett paket med kläder också, ska bi spännande. Håller tummarna på att dom sitter perfekt på mig.


Imorse hällde jag ut gröten sådär till Wilma, för hon vägrar öppna munnen. Plus att det är viktigt för barn att få kladda runt lite :) Haha, gröt överallt! Ner med ungen i badet efter.


Kommentarer
Postat av: Madde

Oj, får Wilma äta själv? Eller gjorde du så där för att hon inte ville öppna munnen? :-)

2010-10-15 @ 08:39:56
URL: http://mamim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback