ge mig imorgon snälla.

fredag imorgon, underbart. Underbart räcker inte ens, det är mer än underbart. Jag förstår inte hur jag klarat detta, haha. Eller jovisst gör jag de. Men jag har tränat varje dag, fixat mat, underhållt båda ungarna och grejat. Jag har fått till de =)

Wilma sover, William ska i duschen och sen ska jag lägga mig i ett hett bad! Så skönt ska det bli :) Bara slappna av ordentligt. Fast jag badade igår, men det skiter jag i. Känner att jag behöver ett bad. Imorgon ska man upp halv 7 och lämna William på skolan för sista gången. Sista gången, fan vad skönt de var att skriva de.

Hej hopp nu ska vi sätta fart här =)


Jag & Wilma, kolla in Wilmas stil!

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Ja okej då bor vi nära varandra då. Vi bor vid gammla fängelset men ska nog flytta till olsbacka till sommaren :)

2010-10-14 @ 23:49:11
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback