För mycket,

Klockan är alldeles för mycket. Jag borde sova, men jag kan inte. Andra natten irad nu, jag behöver ju sömn för att orka med allt. Jag sitter och försöker fundera på vad det kan bero på. Att jag äter för dåligt? Nja, borde väl nästan bli tröttare av de isf. Men imorgon ska jag pröva att käka gröt efter att jag tränat och bara vila en stund på morgonen. Så får vi se om natten ändras.

En sak till som jag ska ändra på när jag inte är barnvakt längre. Det är att träna på morgonen istället för på kvällen. För man blir så uppe i varv när man tar det på kvällen, det kan också vara en orsak. Man kanske skulle sätta sig och söka på google "hur gör man för att blir trött?".

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback