En skön sovstund..

Däckade lite fint här på soffan efter att ha flyttat över allt..det var behövligt och verkligen skönt. Dock så blir det svårt att somna ikväll ;) Wilma sover fortfarande, måste väcka henne snart eftersom vi ska gå och hämta William på skolan. Sen är det middagsdags, som tur är så har mamma fryst in många matlådor så jag behöver inte laga så mycket mat.

På fredag blir det såklart matlagning. Då ska vi tre mysa framför tven med god mat och godis. Imorgon ska jag lämna William på skolan kl 8, sen är det mammagrupp 13-16. Så jag har ju något att göra iaf =) Vi får se om det blir någon träning eftersom min förkyldning är tillbaka, känns inte ett dugg bra ska ni veta. Men nu blir det ingne träning förrän förkyldningen har varit borta helt i två dagar.

Kram!



Sen ett grattis till min söta lilla vovve som blir 2 år idag!

Kommentarer
Postat av: Angelica - Elias mamma

svar på kommentar: haha ja han har blivit jätte stor, fruktansvärt lång men det kan han då verkligen inte ha fått av mamma ;)

2010-10-05 @ 18:41:23
URL: http://baabyrosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback