Dumma förkyldning..

Först vill jag säga tack till alla fina kommentarer i förra inlägget. Blev jätte glad när ja läste :) Nu är jag ju förkyld och jag hatar detta! Vill bara fortsätta med träningen men det går ju inte. Men förhoppningsvis så är jag igång igen på måndag :)

Igår var Rebecca här, mys! Vi köpte kebab och kikade idol :) Sen idag så gick vi på stan en sväng, jag köpte nya mysbyxor som dock var förstora. Trodde att jag skulle kunna ha den storleken jag köpte men dom var alldeles förstora. Så kanske tar en promenad ner till stan imorgon och byter :)

Nu ska jag försöka få isäng min älskade lilla busunge och sen ska jag ta en dusch och mysa ner mig framför tven =) Kram!





Kommentarer
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

krya på dig :)

2010-10-02 @ 22:10:00
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback