Död.

Hejsan, finns bara ett ord för denna morgon och det är död. Somnade nog vid 3 (IGEN) och är helt jävla slut när jag ska upp. Plus att dom få timmarna som jag sov så vaknade Wilma typ varje timme. Undrar när hon ska börja sova normalt och bara vakna kanske 2 ggr per natt..

Jag är en person som är väldigt beroende av sömn. Jag behöver sova mycket, 8 timmar räcker inte. 10 brukar vara lagom för att slippa huvudvärk osv.  Just därför tror jag att jag kommer bli knäpp om det fortsätter såhär och jag inte kan sova. När mamma kommer hem ska jag be henne ta Wilma en natt, kanske nästa helg om hon kan. Jag har inte sovit en hel natt på snart 7 månader och det känns.

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Tack :) Wilma är hur söt som helst hon också :)



Usch det är jobbigt när man aldrig får sova.. Jag vet hur det är :/

2010-10-12 @ 08:29:49
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch vad jobbigt att hon vaknar så ofta :( Gina sover 12 timmar i sträck om natten och jag är SÅÅÅ tacksam över det! Hoppas det blir bättre för er snart :)

2010-10-12 @ 12:11:32
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback