Dedär med kalorier.

För alla er som vill gå ner i vikt så är det ju smart att räkna kalorier. Jag har börjat gjort de och jag tycker att man har mycket mer kontroll då. En vanlig människa ska ha i sig 1500-2000 kalorier per dag. Nu när jag försöker gå ner i vikt så äter jag nog strax under 1000 om ens de.

När man drar ner på kaloriintaget så kraftigt och samtidigt tränar som jag gör då känns de. Jag fryser näst intill jämt, vilket är normalt vid viktnedgång. Visst kan jag erkänna att jag äter för lite ibland men så får det vara tills kilona är borta. Men jag går jämt runt med tjocka kläder hemma och sockor för jag fryser så himla mycket, ge mig ett badkar tack!

Men jag trivs ändå, jag trivs av att känna att det händer något. Så det är inte mig emot ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är så himla duktig. Jag vill också gå ner i vikt, men jag har ingen motivation till att träna. Den tiden finns inte för mig =/. Du kan få mitt badkarl om du vill =D hihi

2010-10-18 @ 06:18:17
URL: http://mamim.blogg.se/
Postat av: knuza

Vad tränar du ?

2010-10-18 @ 15:39:13
URL: http://knuzaa.blogg.se/
Postat av: momsi

Hej vännen!

Du måste äta mer! Du får imte svälta!

Det är ju inte undra på att du fryser.

Ät så du orkar med Wilma o dig själv.

Du är jätteduktig men ta det lugnt.

Kramar från Momsi o H.

2010-10-18 @ 19:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback