Dagen.

Har bestämt mig för att det blir piercing nu iaf. Den här veckan, så det blir ju roligt. Angelica ska göra de på mig (jag kommer köpa sterila saker). Men jag ser verkligen fram emot det, lite nervöst eftersom jag kommer ihåg hur ont det gjorde. Men vafan, jag har ju haft fruktansvärda förlossningssmärtor så jag borde väl klara de..

Idag har vi varit på öppna förskolan. Det uppskattades av Wilma :) Sen gick vi hem & jag tränade medans Wilma sov. Sen har vi varit ute på långpromenad, handlat och grejat. Nu har wilma somnat, jag sitter här med världens största kläder på mig. Ska snart leta igenom garderoben efter en grej och sen ska jag sätta mig framför tven med en massa mandariner!

På onsdag är det shoppingdags, då ska det shoppas lite till haloween (stavas?). Allt ska inte shoppas men en början iaf!

Kommentarer
Postat av: Knuza

Jo sådanna maskiner ger rätt mycket bara man sätter igång :)

2010-10-19 @ 14:09:11
URL: http://knuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback