Dagen har fått fort.

Shit, tyckte att jag vaknade nyss. Men det är ju kväll! Helt sjukt, hinner inte alls med längre. Idag har de iaf tränats, varit nere på stan, handlat och varit hos mami :) Lagade även en maträtt hemma som blev riktigt god! Stekte potatis, korv, hällde i grädde och vatten. Sen hade jag i broccoli, blomkål och morötter. Kryddade utav bara helvete och sen i med lite Sambal. Gött!

Ikväll har jag inget att göra om ni anar inte hur skönt det känns. Annars brukar det finnas disk, det ska duschas eller tränas. Men nu har jag gjort allt idag på dagen, så nu kan jag bara slappa dom sista timmarna innan det blir sova. Tror jag ska göra lite te och lägga mig framför tven, det känns skönt!

Imorgon ska vi träffa Rebecca en sväng och sen är det idol, heja Weise!



Jag & Wilmis idag :)

Kommentarer
Postat av: Angelica - Elias mamma

svar på kommentar: jag har ju ingenting att läsa :( har ju läst alla böcker jag har hemma, och när jag lägger mig och läser kan jag inte lägga ifrån mig boken förns jag läst ut den så det är ju det sämsta alternativen för mig :) jag blir helt uppslukad. :)

2010-10-21 @ 21:03:49
URL: http://baabyrosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback