Borta bra men hemma bäst..

Jag är hemma, kan ni fatta? JAG ÄR HEMMA! Känns så otroligt skönt. Har packat upp allt och prövat kläderna som jag beställde från lager157. Dom satt så jävla bra! Kommer garanterat beställa mer om jag inte hittar imorgon då när vi ska åka dit.

Wilma ligger och sover nu, hon har knappt sovit idag. Jag ska också lägga mig ett tag hade jag tänkt. Skönt ska det bli! Ikväll kommer nog Josefin så ska vi köpa nå gotta och kolla idol, mys! Men ge mig imorgon bara, lager157 here I come.

Kommentarer
Postat av: momsi

Hej stumpan!

Jag förstår att det känns skönt att vara hemma igen

Som sagt borta bra men hemma bäst.

Hoppas du hittar fina kläder i morgon!

Jag blir också nyfiken på denna affär!

Ha det så bra!!

Puss o kram till er båda!!

momsi o H.

2010-10-15 @ 18:22:36
URL: http:// mormor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback