Beroende helt enkelt..

Är ni beroende av någonting, vad isf? Tänkte ta upp dehär nu, haha. Jag är beroende av musik. Har varit dom närmaste 5-6 åren. Jag har ALLTID musik på eller med mig. Jag klarar det inte annars helt enkelt. Jag har alltid musik på när jag är hemma och går jag ut så har jag hörlurar, (såklart bara ena eftersom jag har med wilmis).

Tillbaka till det vanliga nudå, vi är precis hemkomna från lager 157. Det var riktigt roligt! Mitt gick på ca 650 kr. Köpte två långa luvtröjor så nu har jag en av varje färg. 2 tshirtar och en sjal. Riktigt nöjd! Och när jag gått ner ännu mer så kommer det bli super :) Vi käkade donken påvägen hem. Och ikväll ska vi ner och käka på pizzerian med morfar mfl. Haha, fettodag! Men det får man ha ibland..

För imorgon så drar ju träningen igång igen :) Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback