Allt är klart!

Äntligen klar med allt här hemma. Idag har det verkligen varit full rulle alltså. Efter promenaden till stan så började jag med storstädning vilket tog ca 3 timmar. Men det behövdes verkligen :) Sen har Wilma fått bada och grejat. Innan hon somnade så åt hon två portioner gröt så jag hoppas hon håller sig ett tag på de nu :)

Jag har precis lagat kycklingfilé med massor av grönsaker. Gott! Orkade först inte göra något, men skriker magen så gör den så jag hade inget val. Det blir tidigt ikväll, imorgon väntas träning på morgonen, bvc och sen tvättstugan. Ska bli roligt att se hur stor Wilma har blivit nu iaf :) Sist vi var där var typ 1 månad sen. Hon väger nog runt 8 kilo nu iaf :)

Nej, nu har ja annat för mig än att sitta här. Ha en bra kväll!

går inte att ladda upp bilder heller, så ni får klara er utan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback