Sjuuk!

Hejsan!

Tänkte berätta lite om helgen! :)

Vi åkte hemifrån vid 2 tiden på fredagen. Jag hade grymt ont i halsen, men jag tänkte inte mer på det.
Först åkte vi till min gammelmormor, där blev det lite fika ;) Fick också en massa fina kläder till Wilma, i storlek 68-74. Då har hon saker att växa i, det är skit bra! :) 62 är perfekt nu, så det tar väl inte lång tid innan hon byter storlek igen. Fick också 500 kr :)

Sen åkte vi till mormor, fick en massa presenter eftersom jag fyllt år. En ny ögonskugga, två linnen, 1000 kr och lite mer :) Blev jätte nöjd.
På kvällen började jag frysa som ett jävla arsel! Så kollade jag febern och då hade jag nästan 39.

Då blev hela min artonårsfest för släkten "inställd". Eller dom bjudna gästerna kunde ju inte komma, och tur var nästan det för jag mådde verkligen skit dåligt.
Tur att Wilma var så snäll! Till middag skulle vi äta oxfilé och grejer, kunde ju inte äta! men lite slank ner ändå.

Jag började till och med grina för jag hade så jävla ont i halsen :O Visste inte alls vart jag skulle ta vägen. Det blev hemgång igår och vi var hemma vid 3 tiden.
Mamma fick ringa 1177 och fråga vad vi skulle göra, vi fick en tid till hälsocentralen idag. Så idag har jag varit där. Hade halsfluss så nu går jag på pencillin! Usch och fy. Får jag halsfluss igen så tar jag fan livet av mig.

Annars så har jag storstädat idag, för sånt måste ju göras även fast man är sjuk.
Imorgon ska jag på socmöte också och hoppas dom hjälper mig med lägenhet snart! Sen ska jag leta present till Sandris och brorsan som förlovar sig imorgon.
Egentligen så har jag ingen lust alls att gå ut ens, men jag måste ju.

Hoppas att vädret håller i sig, det är underbart!
Om det blir dåligt med uppdatering så är ju de pga att jag är sjuk. Hoppas ni har förståelse. Jag hoppas verkligen att Wilma klarar sig från att vara sjuk!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback