Shopping!

Igår var jag, mamma och Wilma på stan.
Jag köpte lite nya kläder till mig själv, det behövs verkligen! Går fortfarande runt och traskar i mina gamla gravidkläder.
Hittade 4 st tröjor som man kan ha tights under, så det var perfekt! :)
Sen köpte jag också ett par byxor till Wilma.

Igår vart det lite jobbigt eftersom att Wilmisen somnade runt 12 på kvällen.
Kände mig helt död då! Men jag fick sova till nio ialf, helt underbart! Hon har börjat sova till nio nu förtiden, rena lyxet! ;)

Snart ska vi antagligen åka till Valbo köpcentrum för att kika lite.
Vi har inget bättre för oss dirket :) Och Wilma brukar oftast sova mellan 11-16, fast vaknar förstås för lite mat imellan.

Lite nya bilder från igår!




Hon har inte bara en haka ;)






Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Hon är verkligen en kopia utav dig! :D

2010-05-01 @ 12:34:47
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback