Min första krogenrunda

Hejsan kära läsare! :)
Har haft en jätte bra fredag! Mamma hade Wilma på morgonen så jag kunde göra mig iordning igår, vid 17 tiden så gick vi över till min brors lägenhet där vi skulle hålla hus. Vi fixade iordning bål och sådär :)
Jag hade köpt fyra cider extra också.
Jag drack säkert 10 glas bål minst och sen alla mina cider, plus någon konstig dricka från Hanna.
Kan inte neka att jag var lite dragen när vi skulle ner på stan och gå på krogen.

Vi började med att gå på old saints. Jag, Josefin, Julia, Robin och Sandris :)
Där drack jag två cider till. Sen skulle vi gå till heartbreak och pröva gå in :) Det är tjugoårsgräns där men vi kom in ändå! Wiho!
Krogen var absolut inte så rolig som jag hade trott. Jag och Sandra fick skjuts hem vid 2 tiden :)
Jag saknade Wilma så jag trodde jag skulle dö! När jag kom hem så käkade jag upp mina cheeseburgare som jag köpte påvägen och sen tog jag bort smink m.m. och gick och la mig.
Vaknade en timme senare och mådde SKIT ILLA. Trodde att jag skulle spy. Men det gjorde jag inte, klockan halv 9 kom mamma in med min lilla tjej! Sen har vi gosat hela dagen.

Vi gick över till brorsans lägenhet imorse och städade iordning allt.
Sen åkte vi ut till stugan några timmar :) Just nu är jag ensam hemma med Wilma fram tills på måndag. Idag kände jag att jag behövde vara hemma och ta det lugnt. Plus att Wilma har skrikit hysteriskt mesta dels av kvällen :( Hon har äntligen somnat, man mår verkligen skit dåligt när det inte finns något sätt att trösta sitt barn på :(

Men nu ska jag gå och göra mig klar för natten :) Och äta lite fil. Sen ska jag krypa ner brevid min favorit flicka!

Lite bilder från igår.


Linnéa :)



Julia och Josefin



Linnéa, Julia, Josefin Sandra och Hanna :)



Lina :)



Linnéa och jag



Julia och Josefin



Hanna och jag :)

Tyvärr så blev det ganska dåligt med bilder. Tänkte inte så mycket på att ta fram kameran :) Men några fick jag ju med ialf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback