Krogen tonight

Har inte riktigt haft tid att uppdatera dom här dagarna.
Men nu ska jag försöka skriva lite. Min födelsedag var jätte trevlig! Jag var först till mammagruppen och fick tårta. Sen skjuts hem och familjen firade mig, tack för presenterna!

Igår var jag på stan med Rebecca.
Jag fick välja något på stan som jag ville ha i present. Så jag tog ett par jeansleggings, sen köpte jag också "Min första bok" till Wilma, en ny amningsbh, strumpor och nya örhängen.
Gick till banken också och mitt leg hade kommit! Blev verkligen superglad :D Så påvägen hem så köpte jag cigg bara för att jag får! haha, men då frågade dom inte ens efter leg :(

Idag har jag bjudit några vänner till artonårsfest.
Vi ska hålla till i min brorslägenhet. Klockan 18.00 ska det börja, jag har köpt smörgåstårta som jag ska bjuda på också ska jag fixa bål lite senare, kommer bli skit roligt!
Senare drar vi vidare ut på krogen, ser verkligen fram emot det. Hoppas det kommer fungera bra med Wilma :) Kommer sakna hemma så otroligt mycket!

Snart ska jag och Anus åka och köpa lite cider och jag ska köpa ett par nya skor också.
Sen när jag kommer hem så blir det hopp in i duschen och fixa sig!

Tack för alla gratulationer förresten i förra inlägget! :) Hoppas ni får en bra dag/kväll/natt för det kommer jag ha ;)



Hoppas denna kväll inte slutar likadant som det gjorde denna ;) haha



Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Ha så skoj ikväll ^^,

2010-05-21 @ 12:33:57
URL: http://mammah.bloggplatsen.se
Postat av: elias mamma

Klart jag vågar ha honom sådär lättklädd i skuggan :) hade precis lagt ner honom där och jag har solhatt på han jämt när det är sol ute, annars brukar jag ha mössa på honom. Han fick värmeutslag även fast han hade det där på sig. ''/

2010-05-21 @ 14:09:04
URL: http://baabyrosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback