Duktig tjej!

Godmorgon! Känner mig riktigt duktig nu faktiskt.
Jag gick upp med Wilma halv 9. Fixade iordning min lilla tjej och sen fick hon sitta i babysitter medans jag hoppade in i duschen. Det är första gången jag duschar när jag är ensam med henne. Men jag gjorde så hon kunde titta på mig hela tiden när jag duschade och då var hon tyst.

Nu ligger Wilma och sover.
Jag har gjort gröt till mig själv, dammsugit, diskat, plockat ihop blöjorna så det bara är att slänga, rensat ur massa kläder som jag hittade och fixat lite annat smått.
Snart ska jag platta ner mitt hår, de är en ända röra just nu! Sen ska jag dra på mig ett par mysbyxor, det är faktiskt söndag. Tänkte ha mina nya jeansleggings idag men vafan, jag orkar inte.

Men nu måste jag skynda mig med håret innan lillpluttan vaknar! :) Hoppas ni får en bra dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback