Bvc och en sväng på stan

Det är precis så denna dag har sett ut :)
Vi gick upp klockan halv 9 tror jag, gjorde iordning Wilma och sen somnade hon. Då fick jag tid att fixa mig själv också :) Sen klockan kvart över 11 gick vi iväg till BVC.
Sist jag var där vägde hon 5340 och det var ju bara två veckor sen.
Nu vägde hon 5880 gram och var 61.5 lång, min stora flicka! :)
Det verkar som att hon aldrig slutar gå upp i vikt, hon går upp otroligt mycket, det sa bvc-sköterskan också.

Imorgon är det som sagt min artonårsdag och vi ska förstås till mammagruppen. Jag hade egentligen lite bättre saker för mig men jag har lovat att komma eftersom familjerätten kommer dit och pratar.
 
Var ialf på stan idag också med mamma, Rosanna, Edvin och Wilma såklart.
Vi kollade runt lite bara och käkade glass. Sen köpte jag en hårfärg med lite röda pigment i så vi får se om det blir någon skillnad! :)
Gick till banken också och skulle hämta ut mitt leg men det hade såklart inte kommit! SÅ JÄVLA TYPISKT.
Ska ju ut på fredag så det kan ju behövas, håller verkligen tummarna på att det kommer innan fredag!






Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

vilken gullig liten flicka du har! :D

åh grattis på födelsedagen! Vad önskar du dig? :)

2010-05-18 @ 19:20:26
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: lizze

Ja, fast hon tar betalt 50 kr. Men hon kan göra undantag. Hon håller på att göra min just nu :)

http://jennsiii.blogg.se/

2010-05-18 @ 19:43:53
URL: http://lizettethornelll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback