Wilma = Mammagris!

Wilma har börjat blivit extremt mammig!
Igår när vi var på Ikea så skulle ta Tess ta Wilma några gånger och varje gång så började hon grina. Och när jag tog henne så blev hon tyst. Likadant när Angelica höll i henne igår.
Haha, just nu är det faktiskt bara jag som duger för henne tydligen. Vi får se hur det är när mamma har kommit hem, om hon är likadan då :) Jag hoppas verkligen inte att hon blir alltför mammig, det kan bli jobbigt.
Men visst blir man lite glad när dom blir tyst såfort dom kommer till en, men det är inget som är roligt i längden :)

Har ialf haft en kanonkväll med Angelica! :) Nu måste vi bara börja planera inför våran hemliga resa...

Jag ska ta och städa upp och dammsuga tills mamma kommer hem. Men först ska jag mata Wilma och sen får hon hoppa ner i babysittern ett tag :) Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback