Tråkdag

Gick upp halv 8 imorse. Det var mamma som väckte mig!
Jag kunde inte somna om efter det, fast Wilma sov nog till 9 ialf. Jag satt och gosa med henne någon timme när hon hade vaknat. Hon är alltid likadan på morgonen, skrattig och gosig. Men sen kan det vända på några sekunder, haha!

Nu sover Wilma igen. Det verkar som att det blir en lugn dag dehär också.
Det har hänt lite här hemma och de är nog bäst om jag och Wilma stannar hemma då. Det känns bäst så ialf.
Men vi ska ialf iväg till affären och handla, vad vet jag egentligen inte. Blir väl en massa onyttigheter igen.
Kan ju skylla på att jag ska ha mens snart ;)

Men det blir nog uppdatering senare! :) Ha en bra dag, kram!





Kommentarer
Postat av: mickis

svar: nej nu är det inte långt kvar, v.38 imorgon :)längtar ihjäl mig till dagen me stort D!! tack :)



hur går det med lilla skruttan? :)

2010-06-03 @ 17:23:28
URL: http://majkiss.blogg.se/
Postat av: elias mamma

Ja men då får jag väl fortsätta blogga då! ;o

haha ja, på måndag ska jag på efterkontrollen ;)

2010-06-03 @ 19:50:25
URL: http://baabyrosaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEJ E. VI ÄR JU I STHLM. HOS KARIN O SIGGE

DE HAR NU FÅTT ÄRAN ATT SE LILLA WILMA.

DE TYCKER ATT HON ÄR JÄTTESÖT!!!!!!!

HA DET SÅ BRA!

kRAMAR FRÅN MORMOR O H

2010-06-05 @ 21:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback