Svar från frågestund + bilder från stugan!

Goddag, ni har varit grymt dåliga på att ställa frågor till frågestunden. Min lust för att blogga ligger verkligen på noll när jag kom hem och såg detta. Men här kommer svaren i vilket fall!

Hej.
Har läst din blogg ett bra tag. Tycker den är jätte bra!! Sluta aldrig blogga.
Men en sak förstår jag inte. Wilmas pappa ville väl behålla Wilma när du var gravid??
Varför bryr han sig inte nudå när hon äntligen är här???

- Vad roligt! :)
Ja, det stämmer superbra. Wilmas pappa ville behålla Wilma från första stunden jag berättade att jag var gravid. Och varför han inte bryr sig nu kan jag inte svara på, men något fel måste det ju vara. För en förälder som inte vill träffa sitt barn måste ha något fel någonstans. Så är det bara!

Nej, Angelica. det är jag som är bäst ;)

Tvekade du över att behålla barnet först då du fick reda på att du var gravid? Fastän jag och min kille planerade barn blev jag lite rädd när pluset äntligen kom å då är jag ändå 27... =) Det är kul att få följa er resa!

- Jag tvekade. Självklart gjorde jag de :) Jag var ju såpass ung så det var verkligen så att man tänkte efter. Men jag ångrar ingenting just nu och är superglad att jag tog rätt beslut!
Ja, jag förstår dig. Det är skillnad när man väl står där och är gravid :) Vad roligt att du tycker det!


Nog om detta.
Vi kom hem från stugan för någon timme sen, har hunnit duscha och fixa lite.

Har haft det super trevligt ialf, första morgonen sov Wilma till elva någon gång och idag varknade hon 10. Underbart! Känner mig jätte utvilad och solbränd :)
Vi har grillat, solat, käkat kräftor och bara myst av det fina vädret!
Och det har varit grymt myggigt, men jag har haft stenkoll så Wilma har inte fått ett ända myggbett! ;) Den ni. Även på natten har jag sett till så hon har legat skyddat.













Mycket bilder! Men det brukar uppskattas! :)

Imorgon är det socmöte klockan 10.15 om jag ska gå på. Mamma ska följa med såklart :) Sen ska vi lämna tillbaka mina skor som jag köpte förut och kika på ett par nya. Sen hittar vi nog på något annat :) Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback