Stort behov av en kamera.

Jaa, det har jag verkligen kommit fram till!
Jag är i stort behov av en kamera som tar bra bilder. Jag har en ny kamera med den knäpper grusiga bilder. Jag vill jätte gärna ha en bra kamera så man kan fixa album till Wilma.
Jag önskar att jag hade haft en rejäl kamera med mig till bb. Men tyvärr så hade jag ju inte de. Bilderna blir dåliga vid framkallning :/
Men jag ska börja kika på kameror nu, det är värt att kosta på lite också för att få bra bilder. :) Och när man har barn så är det viktigt men sånt där tycker jag. Speciellt när dom är så små, Wilma kommer ju vilja ha ett album med bilder från när hon var spädbarn. Det är jag helt övertygad om :)

Kolla bara på dom här bilderna, dom blir bra men inte så bra så dom går att framkalla!



Förresten så har min lilla tjej växt i 68 nu. Dags att ta fram påsen med 68 ur garderoben nu! Om exakt en vecka så är det dags för vaccination, inte roligt kan jag säga! Jag längtar inte. Men det ska nog gå bra :) Jag hoppas hon har gått upp bra i vikt också.

Nu ska jag gå och borsta tänderna, sen gå och sova :) Marika kommer antagligen imorgon från uppsala. Men det är inte helt säker, så jag ställer ingen ringklocka. Wilma vaknar säkert runt halv 11 imorgon eftersom hon somnade nyss. Sköönt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback