Saknaden av att vara gravid!

Idag har vi bara mysit hela dagen!
Jag har ätit massor av onyttigheter, men jag tar väl igen det jag missat när jag var sjuk! ;)
Är ialf glad att jag nu har tappat alla 24 graviditetskilon. Såklart så vill jag gå ner mycket mer, men det är en bra start att ha tappat alla grav kilon till en början.
Jag ska kämpa för dom, och nu är det sommar och då går man automatiskt ner i vikt.

Min lillebrors klass skulle träffas utanför hans skola idag nu på kvällen klockan 18 för leka lekar och sådär. Så jag, Wilma, mamma, William, Rosanna och Edvin gick dit :)
Det var helt okej, förutom myggen! Nackdelen med sommaren är väl ändå myggen? Usch och fy!

Vi får se vad som händer imorgon. Imorgon har jag ätit pencillin i tre dagar och då ska jag inte smittas mer :) Så jag hoppas att det händer något roligt...

Har tänkt en massa på hur mycket jag saknar att vara gravid! :) Det var så otroligt mysigt och jag längtar obeskrivligt mycket tills nästa gång! Trots att jag är sjukt rädd för förlossningen..
Känna sparkarna och vara sådär mysigt otymplig.
Men ska jag skaffa fler barn så vill jag ha gått ut skolan, skaffat en riktig kille och jobb :) Ja, ni förstår säkert. Men ingen kan ta ifrån mig min längtan och drömmar!





Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Lycka till i veckansblogg! Glöm inte att kika in i morgon kväll för att se ifall du blev en utav finalisterna. Ha en bra kväll :)

2010-06-02 @ 22:10:32
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback