Rastlös morsa!

Ja, blir man inte fruktansvärt rastlös av detta väder?
Jag har inte alls vetat vad jag ska göra idag. Jag & Wilma klev upp vid halv 9. Några har frågat mig hur Wilma brukar vara på natten, om hon sover osv.
Hon brukar göra natt mellan 8-11 på kvällen. Sen vaknar hon upp max 4 gånger på en natt och vill bara snutta lite. Oftast så snuttar hon kanske två stycken tag och sen somnar hon om igen. Sen brukar hon vakna mellan 8-10 på morgonen.
Men hon sover fortfarande i min säng med mig, annars funkar det inte alls.
Dock så har hon börjat sova själv på dagarna och det går faktiskt riktigt bra! :) Det är skönt för då kan jag passa på och göra lite saker på dagarna.

Ialf, ska fortsätta berätta om våran dag såhär långt.
Som sagt så klev vi upp klockan halv 9, jag tvättade Wilma (som varje morgon) och fixade henne. Sen fick hon sitta i babysittern medans jag tvättade mig och klädde på mig :)
Sen gosade vi i soffan någon timme, sen var det dags för att sova igen. Tyckte hon ialf :)
Och jag fick så grymt tråkigt när hon somnade så jag gick också och la mig. Haha!

Nu ska jag snart ringa upp min bror och fråga om dom antingen kan skjutsa ut mig till stugan eller fråga om jag får följa med dom till valbo.
Något måste jag göra känner jag :) Är alldeles för rastlös för att sitta hemma hela den här dagen också.
Så vi håller tummarna på att det blir valbo nu!

Förövrigt, Angelica kom hem!

Lite bilder från dagen :)






Mammas älskade lilla flicka <3



Jag råkade bli med på en bild men det var inte meningen haha xD
Lägg märke till hur jag ser ut i håret, jag somnade med blött hår igår.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback