Nervös för imorgon!

Gud ja!
Imorgon ska Wilma ta sina vaccionationssprutor. Jag är verkligen skit nervös! Jag vill inte. Jag vill inte vara med, men jag måste. Jag är ju mamma nu, jag måste finnas där och trösta Wilma.
Som tur är så har jag Tess med mig, annars hade jag nog gått och dränkt mig själv!

Dagen har varit mycket lugn.
Angelica och Elias skulle ha kommit hit, men så blev det inte. Istället gick jag och Wilma iväg till Willys först och handlade lite. Sen har jag städat, diskat, rensat ur Wilmas kläder sen blev vi tvungen att springa ner till hemköp för jag glömde ju såklart att köpa bröd när jag var och handlade tidigare.

Jag ska snart ställa mig och diska (igen!) medans Wilma sover, sen ska jag bre en macka och slänga mig ner här och kika efter något att fynda på tradera.

Hoppas ni får en trevlig kväll och önska oss lycka till imorgon!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Det går nog bra ska du se :) När Gina föddes hade hon lågt blodsocker så de fick sticka henne hela tiden och de satte även dropp i huvudet på henne. Det såg jättehemskt ut men man får tänka på att det är för deras eget bästa :) Lycka till!

2010-06-27 @ 20:57:33
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/
Postat av: Lotta mamma till Elvira

Huvaligen, ja det är inte kul.

Speciellt när dom blir jätte ledsen, men det kommer nog gå bra :)

2010-06-27 @ 23:35:19
URL: http://lottamartensson.blogg.se/
Postat av: Lotta mamma till Elvira

Huvaligen, ja det är inte kul.

Speciellt när dom blir jätte ledsen, men det kommer nog gå bra :)

2010-06-27 @ 23:35:20
URL: http://lottamartensson.blogg.se/
Postat av: jessika

ta det lugnt, hon kanske inte ens åblekar ! mikaela brukar få lite socker och då går det alldeles utmärkt, men inte är det kul att höra dem gråta inte men det går över och de är ju faktiskt gladare oftare än de gråter :)

2010-06-28 @ 00:00:57
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback