Marikadags!

Wilma vaknade konstigt nog klockan 9 idag.
Jag dom trodde hon skulle sova sålänge eftersom hon somnade så sent igår. Haha hon var så söt imorse! Jag vaknade och då såg jag att hon låg där brevid mig i sängen och pratade med sig själv.
Då kollade jag på henne och flinade, då skrattade hon! Åh, vad jag smälte.
När jag tittar på henne så tänker jag jämt "Det finns ingen finare bebis än henne, det gör verkligen inte de". Men så antar jag väl att alla tänker om sina barn.

Nu på morgonen så har Wilma legat och luftat lite, hon tycker det är jättemysigt! 
Sen så hoppade jag in i duschen medans hon låg i babysittern och tittade på. Haha, hon gnäller aldrig när jag duschar! Hon brukar vara tyst när jag sätter på kranen.
När jag skulle sminka mig sen så hade jag kranen på, knäpp tyst blev hon. Haha!

Just nu ligger Wilma och sover, jag har hunnit städa undan lite, diskat och fixat mig helt klar.
Skulle ta en bild också på hur jag såg ut i profil, haha. Ser ju ut som att jag är gravid igen.



Marika sover nog här inatt!
Det ska bli så fruktansvärt roligt! Vi har inte träffats sen förra sommaren och vi blev kompisar när vi var 5 år.

Förresten så är min design påväg, jag har beställt en. Vi får se när den blir klar :) Kram på er :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback