Lite bättre!

Börjar bli dåligt med kommentarer igen hörni!

Jag är mycket friskare nu! :) Känner knappt något av halsen, hur skönt som helst!
Igår var jag nere på stan och skulle gå på socmöte ang lägenhet. Först gick vi till fel lokal så vi satt där i en halvtimme och väntade. Men sen frågade vi i receptionen och då skulle vi till ett annat ställe.
Så vi gick dit, men då hade inte tanten som vi skulle ha tid. Men hon berättade ialf för mig att jag kommer få en lägenhet! :D Jag är 18 och det är bara att börja söka, hyran får vara max 3900 kr. Har väl kikat lite, men det är mest i andersberg just nu och där vill jag inte bo helt enkelt.

Men det var en underbar nyhet! Det ska bli fruktansvärt skönt att flytta, har man barn så vill man ju ha sitt egna liksom. Man är en ny familj :)

När vi kom hem från stan igår så var jag så trött så jag gick och la mig med Wilma, vet ni hur länge vi sov?
I 4 timmar
! Snacka om att jag måste ha varit trött alltså.. helt sjukt ju.

Hade ganska svårt att sova sen på kvällen.
Men runt 2 somnade jag, och sen gick jag och Wilma upp vid 8 tiden. Känner mig ganska pigg :) just nu ligger Wilma och sover igen.
Det blir lugnt idag ialf. Skulle egentligen ha badat med mammagruppen på badhuset med alla barn. Men jag smittas ju fortfarande så det är inte smart!





Kommentarer
Postat av: Lee

Hoppas att du hittar en bra lägenhet :D

2010-06-02 @ 12:18:03
URL: http://mammalee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Är mackan underbart söt eller :D

2010-06-02 @ 17:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback